Hopp til innhold
Behovene hos våre andelseiere og kunder ligger til grunn for utviklingsarbeidet vårt og valgene vi tar, sier Gudmund Nordtun, administrerende direktør i Glommen Mjøsen Skog. Foto: Hans Haug

– Din mening teller! Vi håper andelseiere og kunder vil hjelpe oss i utviklingsarbeidet, og gi sine tilbakemeldinger gjennom denne undersøkelsen, sier administrerende direktør Gudmund Nordtun.

Hensikten med undersøkelsen er å få innsikt i hva som er viktig for andelseiere og kunder.

Undersøkelsen tar for seg blant annet skogtjenester og konsulenttjenester, hva du som skogeier vektlegger i dine planer og avtaler, andelseierskap og eierorganisasjonen, servicenivå, informasjonskanaler og -temaer.

Framtidas Glommen Mjøsen Skog

Vi i Glommen Mjøsen Skog legger vekt på å ha kvalitet og presisjon i jobben vi gjør hver dag, og samtidig ha blikket vendt framover for å løfte oss mange hakk.

Derfor er det et mål at undersøkelsen gir innsikt i hva som er forventningene til Glommen Mjøsen Skog framover.

– Vi jobber kontinuerlig for å bli enda bedre til å skape verdier i skogen og bistå deg som skogeier. Undersøkelsen gir oss grunnlag for å gjøre de rette forbedringer og prioriteringer, sier Nordtun, og legger til:

– Morgendagens skogeier har andre behov enn dagens skogeier, og vi skal være relevante og oppdaterte både i dag og i morgen, sier Nordtun.

Trekning av premier

Undersøkelsen ble sendt ut fra det anerkjente spørreundersøkelsesselskapet Questback, med avsenderadressen feedback@questback.net. Mottakere er alle andelseiere og kunder siste fem år, som har samtykket til å motta informasjon fra Glommen Mjøsen Skog per epost.

Det blir trukket ut tre vinnere blant dem som svarer på undersøkelsen. Premien er en pakke med nyttige profilartikler fra Glommen Mjøsen Skog.

På forhånd takk for din verdifulle medvirkning!

Hvis du ikke har mottatt undersøkelsen og ønsker å få den, kan du sende oss beskjed på post@glommen-mjosen.no. Frist for å svare er 10. desember.